Wednesday 2 October 2013

"SAYANG , SAYA MINTA MAAF"

Assamualaikum dan Salam Sejahtera... *formal giler nak mampos!

Lama x jenguk blog sendiri , Lama x update.. yerlaaa bz sgt laa.. Idea nak masuk pon xde..

Skrg baru nak post sebab yerla , aku dalam delima diri sendiri tanpa ada org pun tahu.. Aku nak bgtau nie.. Perangai bangsat aku...

Once Upon A Time.....

Awal pertengahan june , yaaa.. aku berkenalan ngn CapI ( Capital I ).. Dia da lama aku kenal sebelum kenal dia dgn lebih rapat dan menjunjung kasih bersama dia. Berkenalan di lama chat sebuah blog dan bermula sesi chat2 kami berdua. First2, aku taknak layan sgt sbb yerla .. dia hot , aku ne .. apa laa ada.. perut boroi , muka hodoh dan lalalala...

Semakin hari semakin rapat , dia memulakan langkah terlebih dahulu.. dia berkata jujur tentang perasaan dia dgn aku.. Tym tu hati mulut jiwa kelu dan beku , tak tahu nak gambarkn mcm mana. "Ada jugak org minat aku rupanya" kataku. tapi jiwa aku masih normal, aku cuba bernafas dgn tenang , bercakap jujur dgnnya.. "Aku x boleh terima kau lagi , aku perlukan masa. " ceyhhh Bajet Giler Gelemer aku ne... Puiii!!! "takpa , saya tunggu awak , saya tunggu awak bagi kata putus" , "tp tu da cukup menyusahkan awak , saya bukan sapa2 pun" , "tapi awak .... " .. Malas aku nak panjangkan cerita kami.

Kemudian , aku balik semula ke pengajian ku , dan kami sentiasa kolling2 dan msg2 jugak la..Hati aku da mula menerima dia dan " I LAMAR DIA melalui DM TWITTER" ... tak sweet kan? hekhekhekhek ... kami teruskan laaa , CapI bahagia , begitu jugak aku . tp hubungan kami tak lama , aku terlalu sibuk dgn diri aku sampai aku lupa akan hal dia dan aku. aishhh!!! selalu abaikan dia ... Salah aku...

Masalah tu aku abaikan , sehingga hubungan aku dan dia bukn macam dulu lagi . no more kol no more blablabla... "Saya nak awak lepaskan saya" , satu sms menerjah hp aku.. Aku kelu, dan aku biarkan seketika.. "Saya sayang awak , awak insan yang betul2 bagi saya rasa sayang itu apa. akibat kelemahan diri aku , aku tak sanggup untuk teruskan sama macam kau.. tp kau lebih dahulu berkata. hmmmm ... Aku lepaskan kau , bukan aku tak sayang kau , bukan aku tak cinta kau , bukan aku benci kau dan bukan salah kau , tp nie salah aku. Aku lepaskan sebab aku sayang kau , aku taknak lagi kau menderita bersama aku , menangis setiap masa .. kau ada org lagi utk bahagiakan kau , bukan aku .. yaa lebih baik saya lepaskan daripada awak terseksa dgn saya .. harap awak paham dan saya minta maaf" , balasku . Itu msg terakhir ku padanya..

Usai hubungan kami , dan skrg nampak nya dia da jumpa kekasih . Dia nampak bahagia , dan aku cukup gembira akan hal itu . tp ada satu detik , hati terasa panas dan menyesal.. "Arghh , biar dia bahagia , jgn kau bagi derita lagi" bisikku dlm diri. Dan sehingga sekarang msg akhir yang aku balas padanya , dia tidak reply lagi. itu menggusarkan hati, dia marah , dia benci, mungkin....  kenala dgn aku , padan dengan muka aku,.. sakitkan hati insan yang lain... hmmm

Skrg , aku sunyi tanpa sapa2 lagi.... dan aku mahu teruskan.. sbb aku tak mmpu lagi mmbahagiakan org...

"UNTUK AWAK , SAYA BETUL2 MINTA MAAF KAT AWAK.... HARAP AWAK PAHAM"

Nota Sisipan :
# jgn pernah bercinta andai tak mampu ...
# jgn pernah bersayang andai menyiksa...
# kerana sayang , aku lepaskan.. agar apa?? derita yg ku beri..
# beriku kasih ....

No comments:

Post a Comment